Till salu

Har rensat ut lite ur min hästgarderob som är rätt stor för att inte ha någon egen häst, haha. Allt finns kvar så länge det inte står att det är sålt, är ni intresserade kan ni skriva till mig på facebook eller maila till [email protected] :)
 
Rött schabrak med vit kant från Horze, storlek ponny men är stort i storleken. Använt mindre än 5 gånger så i väldigt fint skick, 100 kr.

Svart schabrak med två blå passpoaler och en svart, storlek ponny men är stort i storleken. Använt mindre än 5 gånger så i väldigt fint skick, pris 100kr.



Blått strasspannband från Hööks, storlek cob. Jag har använt det både på d-ponny och storhäst, i fint skick med alla stenar kvar, pris 120 kr. Matchar fint med den blå passpoalen på det svarta schabraket.

 
Vitt strasspannband från Hööks, storlek cob. Jag har använt det både på d-ponny och storhäst, i fint skick med alla stenar kvar, pris 120 kr. 

Orange strasspannband från Charlies, storlek cob. Är ganska mörkt i färgen så skulle kunna funka som rött också. Jag har använt det både på d-ponny och storhäst, i fint skick med alla stenar kvar, pris 120 kr. 


Som sagt så är allt i väldigt fint skick då jag inte har någon egen häst utan det är mest använt på tävlingar. På pannbanden sitter alla stenar kvar och schabraken är hela. 
 
Vid intresse kontakta mig på facebook eller maila till [email protected] :)


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0