Nu är jag tillbaka!

Hej på er allihop! Nu har jag hittat tillbaka till mitt hästintresse och då även hit. Det blev lite för mycket med allt i våras, sluttampen i skolan innan studenten tog all ork ur mig. 
 
I sommar har jag jobbat, jobbat och jobbat. Hann med att hälsa på hästarna ute på betet hela en gång, annars var jag bara ute hos Kryckan. Dagen efter jag slutade mitt sommarjobb lyfte planet från Sverige mot Turkiet och Alanya, världens bästa stad enligt mig. Jag och min kompis Gabriella hyrde en lägenhet där i lite mer än en månad och bara levde livet och njöt av att vara fria från skolan typ, haha! Nej men nu är jag hemma och försöker orka ta mig tillbaka till verkligheten, även om jag inte tvekar en sekund på att jag kommer åka tillbaka till Alanya.
 
Tänkte komma igång lite med bloggningen från min sida allt eftersom, har lite att ta igen om vi säger så!
 
Slänger upp tre bilder från klippan i Alanya där man har utsikt över hela staden!
 
/Linnéa


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0