Disney 14/3

Idag har jag varit och ridit Disney!
Det var perfekt väder ute så jag kunde rida med bara tjocktröja vilket var helt underbart! Ridbanan hade tinat fram så jag la fram lite travbommar + en upphöjd bom där. Jag red barbacka med hackamore och började med att skritta och trava fram längs vägen som också tinat upp. 
När vi väl red på banan så var Disney jätteduktig och gick över alla bommar jättefint. Mot slutet så ändrade vi bommarna så att det blev 3 galoppbommar + den upphöjda bommen efter varandra. Då tvekade hon lite på första försöket men andra gången gick det hur bra som helst! Sen blev det några glada minibocksprång efteråt också haha! :)
Efter det så nöjde vi oss och skrittade av efter vägen.
 
/Evelina
 
 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0