Sommarlov!

Imorgon har vi avslutning på skolan!!!! Wihoo!
 
Skolåret har gått väldigt fort utan att jag riktigt tänkt på det. Det känns som att det nyss var nyår.. 
Jag har fått relativt höga betyg i alla ämnen och hur det har gått till vet jag fasiken inte hahah! Nöjd är jag iallafall! ;)
 
Så imorgon är skolan slut och på torsdag har vi vår sista ridning för terminen, uteritt! Sen till helgen så ska jag hopptävla med Porter på ridskoletävlingen. Jag skulle rida Kate först men sen ångrade jag mig och anmälde mig på Porter istället. Vi ska bara hoppa 40cm då det redan var två andra anmälda på 60cm och jag vill inte hoppa 80 haha..  Efter tävlingen så ska vi i US anordna övernattning för SURFs barn och ungdomar vilket kommer bli skoj. Vi har valt att ha med en ruskigt rolig lek så det är jag taggad på!
Nästa vecka så ska jag rida Porter till betet och efter det så har jag tänkt hänga lite på SURF och hjälpa till att måla typ. Jag har inte skaffat mig nåt sommarjobb så känner att jag måste ha något att göra! :P
 
Annars så ska jag väl vara ute hos Disney en del i sommar vilket känns kul! :)
 
SOMMARLOV!!!!!
 
/Evelina
 
 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0