Betesbilder!

Igår så var jag och Jessica och kikade när de 2 nya ponnyerna släpptes ut på stora betet! :) De andra hästarna tyckte att det var suuperspännande när transporten kom och stod som klistrade vid staketet. Vi fick schasa bort dem för att ens kunna öppna grinden och släppa in de nya.
Sen blev det full fart i hagen ett tag då alla ville hälsa på nykomlingarna och se vad de var för några! Hade med mig kameran så det blev lite bilder!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här nere är då de 2 nya ponnyerna! Det är Munsboro Coffee Time (överst) och Munsboro Cahill (underst). Coffee Time är D-ponny och sto och Cahill är C-ponny och valack, båda är 8 år gamla. 
Det är tänkt att jag ska rida igång en av dem efter betet så det blir spännande! Vi kommer dock troligtvis att behöva leda dem hem från betet, eventuellt går de att köra i transport, dagen innan de andra hästarna rids hem. Vilken av ponnyerna det blir får jag väl se! Har dock fallit lite för Coffee Time av någon anledning ;)
 
 
 
 
/Evelina
 
 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0