Hurra för mig!

Hahaha det här har ingenting med hästar att göra, men var tvungen att dela med mig av mina bedrifter!
Idag har jag varit på stan och köpt HELA 3 SAKER! Varav en av sakerna var en klänning!!
Herrejesuskristus vad händer med mig!?
 
Skämt åsido så brukar jag väldigt sällan vara på stan och när jag väl är där så har jag för dåligt tålamod för att orka leta efter något jag vill köpa.. Jag brukar aldrig hitta något jag gillar heller så därför känns det aldrig roligt haha. 
Så idag är en väldigt speciell dag eftersom jag hittade HELA 3 SAKER jag tyckte var fina under de 2 timmar jag var på stan! 
 
Så nu vet ni det!
Tackohej leverpastej! :D
 
/Evelina
 
 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0