Timelapse - fjällen

Förra veckan så var jag i fjällen med min familj då vi hade stugvecka. Det var ganska dåligt väder hela veckan då det blåste och snöade en del. Dock så var det ju sol av och till under två av dagarna! :)
 
Jag passade på att prova fota timelapse ett par gånger medan vi var där iaf! Vissa av dem blev bättre än andra då det tog en stund att lära sig hur långt intervall det behövdes mellan varje bild för att det inte skulle bli hackigt.
Så här kommer en film där jag satte ihop alla små videoklipp! :) Jag vet inte varför själva videon blev så liten dock.. Tror att det kan bero på att jag klistrade ihop alla tusen bilder i Windows MovieMaker.. Och moviemaker är inte världens bästa program om vi säger så :P
Aja, ni ser ju att vissa blev väldigt hackiga haha ;) Det är ingen musik heller då jag inte orkade lägga till det hehe...
 
/Evelina
 
 Glöm inte att klicka i HD-kvalitet under kugghjulet! Det blir 8923578 gånger bättre då!
 


Kommentera här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej på bloggen)

Om du har en blogg, länka den gärna här :)

Kommentar:

RSS 2.0